marți, 20 decembrie 2011

aș vrea...

ca seara când mă îndrept spre casă, după o zi de muncă, să ajung și...dacă se poate, repede.
Pe strada Caracal, în dreptul unității militare există o cale ferată (comercială???) cu barieră...un lucru foarte bun (cu toate că mai sunt ”jmecheri” care se hazardează în a trece repede...că ei le știu pe toate)...
Ceea ce nu am putut înțelege este de ce trebuie pusă bariera cu 10-15 minute înainte? Fraților...trece o amărâtă de, să-i spunem, locomotivă...conductorul aproape ca e afară :)...cam așa arată. În 10 minute se face o coadă de mașini care blochează întreaga stradă: sensul giratoriu de la Spitalul Militar și intersecția de la fostul Shell...în plus... mă blochează și pe mine :D.
Nu am pretenții prea mari, zic eu...”Scurtați...Doamne iartă-mă...timpul de blocare al străzii...există telefoane mobile...sunați-vă când vă apropiați...oricum nu merge prea repede...deci cu 1 km înainte...există tot timpul de reacție!!!”
Atât...că m-am enervat...o seară bună să aveți...

Un comentariu:

  1. Macar tu nu ai vazut cum pica bariera aia pe masini...sa il intrebi pe Calotici! In alta ordine de idei...cand ai ajuns acasa de nervi ai cantat ceva, este?:D

    RăspundețiȘtergere