miercuri, 4 ianuarie 2012

Originea...

Crăciunului (știți voi...ziua aia din an...în care toată lumea primește/oferă cadouri) o știm, aproape toți...dar Revelionul?!?! de unde vine numele de Revelion?
am căutat un pic...am mai pus și rotițele ”ruginite” la contribuție :) și am ajuns la concluzia...că vine din franceză (d'oh) /:) de la verbul ”a trezi” și reprezenta, mai demult, prânzul ce se lua la miezul nopții, 31 dec.- 1 ian.; ne trezim în noul an - nous reveillons...(probabil mai e un accent pe undeva - s-a pierdut pe undeva între anul 1 si anul 5 de facultate :P ) 
Acum petrecem Revelionul între prieteni, începem în anul vechi...și terminăm în anul nou...ne punem poze în albume (aici o altă controversă ex. Revelion 2011 vs. Revelion 2012 - eu merg pe varianta a doua...cea mai logică...alții...;) nu )... ne simțim bine și vrem ca și în anul ce urmează să își facă apariția să ne fie cel puțin la fel de bine ca anul care a trecut (ce nu te omoară....te face mai puternic).
La Mulți Ani! și fie ca noul an să vă aducă numai bucurii

2 comentarii:

  1. Porcu de la Birca5 ianuarie 2012 la 13:08

    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. SENZATIONAL! A fost rezolvat misterul canapelei!!!"începem în anul vechi...și terminăm în anul nou..." domne terminam dar nu pe canapea, da-o naibilii de treaba! Ai vazut si tu cum se uitau bietele pisici....Grey vrea sa schimbe numele in WHite, nici nu l-am mai vazut in poze de fapt....
    Glumesc domne LA MULTI ANI!!!!

    RăspundețiȘtergere