luni, 7 mai 2012

Dovada...am dovada...

Fraților, făcui ce făcui și ajunsăi să preschimb permisul auto...deh...vârsta...
Mă îmbrăcai frumos - așa m-a învățat tata :), dis-de-dimineață (că Vineri la 14:00 au închis), făcui freza...și pregătit de coadă...
Ajuns acolo, surpriză, nu era nici o coadă...intru frumos, completez formularul, prezint permisul ”vechi”, chitanța de 68 RON plătiți la C.E.C. , dau cu subsemnatul - cu ”pixul negru că e special” :) probabil o fi semnat vreunul cu stilou pe cititorul ăla digital, mă rog... și ”mă trage” în poză.
Bun...mă ridic...mulțumesc frumos...și...vineeeee :
”Dovada în 2 ore la ghișeul 1”...
”Păi...și eu ce fac cu mașina?!?!”...
”Nu o conduceți”...
înghit în sec...și plec...ce să mai fac...mă gândesc că poate o fi vreunul care le scrie pe toate de mână...:)).
Mă prezint după 3 ore la ghișeul 1, dovada era gata...și surpriză nu era scrisă de mână cum mă gândeam...ci scoasă frumos la imprimantă și cu o ștampilă oficială...
Îmi/le pun întrebarea acum...”NU PUTEAȚI BĂ SĂ O SCOATEȚI AUTOMAT LA IMPRIMANTĂ CÂND MI-AȚI LUAT PERMISUL VECHI?!?!”

2 comentarii:

  1. Dar de ce ai vrut tu neaparat sa il prelungesti? Daca incep sa refaca astia strada acuma la ce iti mai trebuie????

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si dupa?!?!?! ha? cu ce ma plimb? cu bicicleta? ma calca aia care l-au prelungit ;)

    RăspundețiȘtergere