miercuri, 16 martie 2016

A trecut ceva timp...

A trecut ceva timp de la ultima postare.
Chiar ma gandeam ca nu am sa mai adaug nimic nou; deh, lipsa de timp, chef si din comoditate.
Dar... cum viata nu are nimic in legatura cu comoditatea... iata ce am patit :).

Sa incepm cu inceputul... am un sistem electronic acasa... care dupa un timp de functionare a necesitat inlocuirea unui acumulator... Toate bune si frumoase... incep cautarea pe internet, si gasesc "piesa" in mai multe locatii printre care si un magazin de electronice din Craiova; pac... se a[prinde beculetul: daca fac comanda din Craiova azi... maine o si primesc... Gluma buna :P
Fac comanda Joi... poate ca am facut-o cam tarziu, mai dupa-amiaza si nu este procesata (site foarte aglomerat imi spun).
Vineri, seara, primesc un email ca a mea comanda a fost procesata, si urmeaza ca Luni sa fie predata transportatorului. Bun... zic eu; nu ma grabeam prea tare; Marti o am.
Dar se intampla, ce se intampla... ca nu veni.. Asa ca Miercuri... imi iau inima in dinti si sun. Nu imi era teama sa vorbesc cu oamenii, dar parca aveam, asa..., un presentiment de ce urma sa vina.
Imi raspunde o voce feminina... 

- Buna ziua! Magazinul X.
- Buna ziua! Ma numesc Daniel R. si am facut o comanda Joi...
- Aaaa, da...

Clar... foarte ocupat site-ul...

- Si nu am primit nici pana acum...
- Stati sa verificam... da a plecat Luni de la noi cu transportatorul cutare... Va dau un mail cu AWB si numarul unde sa sunati...
- Dar... nu era ok sa verificati dumneavoastra ce s-a intamplat?!?! Voi trebuie sa primiti banii (am cerut plata ramburs)... prea tarziu... inchisese se apucase sa trimita mail-ul.

Deh, Aste e... cat sa fie de greu  zic eu... si astept mail.
Vine mail-ul... iau numarul si sun...

- Buna ziua, am sunat ca astept un colet pe numele Daniel R. cu AWB... si se pare ca nu o sa mai vina... asa e?
- Buna ziua... stati sa verificam... se aud niste taste "Taca-taca..." si revine pachetul dumneavostra trebuie sa fi ajuns.
- Doamna... eu nu-l am.
- Va dau un numar de telefon al agentului care l-a ridicat. El va fi numit Agentul 1.
Primesc numarul, multumesc... si trec la pasul urmator...

- Buna ziua, am numarul asta de la dispeceratul vostru, sunt Daniel R. si am un pachet pe care il astept de ceva timp.
- Buna ziua, imi raspunde cu cel mai mare calm Agentul 1, NU nu este la mine... unde spuneati ca trebuia livrat?!?!
- La adresa...  si spun adresa de la servici.
- Aaaa dar nu e pe traseul meu... va dau numarul colegului care este pe acel traseu... Il vom numi Agentul 2.
La auzul asta... deja ma gandeam: Ai!!! Sa-mi bag piciorul... acum nu mai e cale de intors... merg pana la capat!!!

- Alo! Buna ziua, ma numesc Daniel R. si am numarul de la colegul dumneavoastra (Agentul 1, asta ca s anu pierdem sirul evenimentelor :) ) mi-a spus ca ati putea sa ma ajutati cu coletul, ca sunteti pe traseu unde astept eu pachetul. rad un pic... ca imi dau seama ca devin incoerent, dar... merge.

- Buna ziua... raspunde Agentul 2 calm, dar putin circumspect... de ce i-a dat colegul numarul. Verific imediat. Imi pare rau dar... coletul apare ca l-ati primit.
Acum incept sa rad in hohote... care o fi fost fraierul care l-a platit :P Domnule, daca il primeam nu mai sunam, NU?!?!

- Asa e... dati-mi 30 minute si sunati-ma inapoi... 

Inchid, ce sa fac?!?! si astept. Dupa 15 minute, suna telefonul...

- Alo?!? zic eu.
- Alo! sunt eu, Agentul 1. Imi tin respiratia.... Imi cer scuze... coletul este la mine... am gresit. Deja ma simteam vinovat... am crezut ca plange :). Ajung la dumneavostra pana in ora 5, am inteles bine?!?

- Da!  zic eu, va astept!

Vine Agentul 1... aduce pachetul, platesc primesc chitanta si coletul... si vine:
- Domnule, sa nu va suparati pe mine...
- Nu ma supar, e bine ca ati ajuns... ii retez eu vorba un pic sarcastic.
- Aaaa da... si asta.... dar ati vorbit urat cu colegul meu?!?!
- Nu, de ce as fi vorbit urat cu el? A parut deranjat ca aveam numarul lui... dar nu am vorbit urat...
- Imi inchipuiam eu... spune putin rusinat Agentul 1.

Cam asta a fost patania mea... cu o comanda, pe care daca o faceam la Maramu' sau pe la Botoseni as fi primit-o de pe o zi pe alta; cred ca e ceva in aerul asta oltenesc de ne dam la gioale singuri... nu stiu.

Rezumat: Fac comanda -> Primesc Confirmare -> Nu primesc colet-> Sun Magazin -> Sun Dispecerat transport -> Sun Agent 1 -> Sun Agent 2-> Primesc telefon de la Agent 1-> Primesc Colet. Trebuie sa existe o cale mai usoara, nu?!?







2 comentarii:

  1. Se mai intimpla si la case mai mari. Probabil ca pachetul ajungea pina la urma, cu intirziere. In nici o pare nu este trimitatorul cel care urmareste daca pachetul a ajuns la destinatie. Cind ma supara ca cineva nu-si face treaba ca lumea la serviciu, citeodata, ma intreb daca nu si altii or fi nemultumiti de cum mi-o fac eu. Nu pune la suflet micile inconveniente ale vietii de zi cu zi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Comentariul de mai sus nu imi apartine. Alex.

    RăspundețiȘtergere