joi, 14 iunie 2012

Ce poţi face cu...

o lopată, două beţe şi o sfoară?!? seara când vii acasă?


Păi, să vă spun ce am făcut eu... am dat vreo 5 min pământul din faţa porţii - pământ rezultat din săparea unei gropi lângă poartă... se pare că marea companie de electricitate zonală, înlocuieşte stâlpii de susţinere a cablurilor (oare cât vor costa în următoarele facturi?)
După câteva înjurături printre dinţi, realizez că deştepţii au lăsat groapa nesemnalizată - în mijlocul trotoarului  restul fiind ocupat de pământul proaspăt scos... mă gândesc că vine vreun nefericit noaptea de se pomeneşte, brusc, mai scund cu 1,5 m...
Ce să fac? mă duc în curte...caut două crengi tăiate dintr-un vişin anul trecut, şi...le înfig cum mă pricep şi eu mai bine în perimetrul gropii şi semnalizez groapa aia cât de cât...


Rezultatul...sper să nu cadă vreunul...că eu nu-l scot :P


0 comments:

Trimiteți un comentariu