joi, 22 septembrie 2011

Pasiune


Azi, ascultam, ca de obicei, la radio Guerilla emisiunea lui Liviu Mihaiu - subiectul emisiunii, de azi, ”Pasiunea”. M-am grăbit, să scriu, și eu, pe pagina de Facebook a lui Liviu, care este pasiunea mea....și...am început...”Pasiunea mea este....” - nu am știut ce să scriu...aș fi putut cu ușurință să înșiruiesc o listă de hobby-uri (în general sporturi) dar...nu știu dacă se ridică la rang de pasiune.
Chiar nu am știut ce să scriu...și...am renunțat la ideea de a-mi face ”publice” pasiunile...
Acum, am realizat că pun pasiune în tot ceea ce fac (poate de aceea sunt coleric câteodată) și, nu în ultimul rând, iubesc cu pasiune - soția, familia și prietenii adevărați.
Voi? voi, ce pasiuni (fie ele și ascunse) aveți?

7 comentarii:

  1. Pasiunea mea e sa vanez "ciori", unguri si securisto-comunisti. :)) E o gluma, sa nu te mai enervezi de data asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Varza - stiu ca e o gluma...dar...o astfel de gluma instiga la violenta inutila...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Gigi Dynamita! pasiunile tale...sunt...demne de...nu stiu ce...=)). SUnt pasiunile tale si le respect. La fel ca si pe cele ale lu Varza :ar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mai am o pasiune : sa postez pe acest blog!!!!!!!!:X

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gigi Dynamita! - imi place aceasta pasiune a ta, atat timp cat pastrezi limitele bunului simt ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ridica-te Gheorghe, ridica-te Ioane!

    RăspundețiȘtergere