joi, 3 noiembrie 2011

Așteptarea...

Aseară, am realizat că eu nu am mai călătorit cu trenul de foarte mult timp... Acest gând mi-a venit în timp ce așteptam, ”cuminte”, la ușa unui cabinet stomatologic...Am văzut pe toți cei care își așteptau rândul - față în față, pe două băncuțe și mi-am spus: exact ca în compartimentul unui tren - unde nimeni nu cunoaște pe nimeni. Fiecare analizează pe ceilalți și așteaptă, nerăbdători, ca cel mai ”înfipt” să deschidă subiectul pe care toată lumea să-l dezbată.
Așa s-a întâmplat și aseară...subiectul: factura la ”căldură”: unii că ei plătesc mult :-t  alții că au plătit puțin /:) și comparații cu ce e ”în partea cealaltă” (niciunul neștiind exact cum e) dar concluzia tuturor...”Ăia au bani, domne” =)) de parcă la ”ăia cresc EURO în copaci...și iar...m-am gândit la Miorița și ce m-aș fi înarmat până în dinți dacă eram eu ”cel moldovean”...
în fine...am aflat de ce nu am mai mers cu trenul de mult...și mă gândesc cu teamă că în seara asta o să am parte de episodul numărul doi...
azi cine o mai fi de vină pentru nivelul de trai?

2 comentarii:

  1. Dane, cam cat de des te gandesti la Miorita? Nu te ingrijoreaza treaba asta? Consoarta ce parere are, voi ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  2. ba...daca-i spun lu' madamme Nedelcut cum ai trecut prin liceu...il mai faci o data =))

    RăspundețiȘtergere