duminică, 26 februarie 2012

Am tras lozul cel mare...

sau, cel puțin, așa am crezut eu. Acum o săptămână, am găsit în cutia poștală un plic din partea celor de la...primul mare ”super, mega, hyper” market ”din Craiova” - pun ghilimele pentru că din câte am mai auzit pe unul-altul ”aparține”
de Coșoveni...deci cumpără craiovenii și impozitele se duc la Coșoveni...dar...asta e o altă poveste.
În plicul cu pricina...era un voucher (pe numele meu) în valoare de 50 RON...m-am bucurat...am zis că anumite cumpărături pot să le fac acolo...și...păstrez 50 RON. Dacă știam ce trebuia să ”îndur” pentru ei...îi trimiteam la...Doamne iartă-mă .
Primul lucru...după ce am ajuns, am cerut o legitimație de 1 zi  (cardul l-am împrumutat cuiva - și SCRIA că voucherul este utilizabil numai cu legitimația celui căruia îi este adresat). Mi-au cerut buletinul...l-am oferit...am așteptat aproximativ 10 minute să scoată o hârtie la imprimantă... Trag aer în piept...și intru în  ”super, mega, hyper” market...încep să fac cumpărăturile...am ”strâns” toate cele necesare în 30 minute...și mă așez la cea mai scurtă coadă de la cele 3 case deschise (deh, fiind un ”super, mega, hyper” market nu ne permitem mai multe casierițe)...Până  să-mi vină rândul...am observat că erau clienți ”ce nu aveau toate actele în regulă” (spusele casieriței - ea nu era de vină ca abia citea 3 produse pe minut)...unu voia să cumpere produse numai cu voucher-ul...dar cumpărase de 35 RON (probabil...aștepta și rest)...”Respectul pentru un client...ignoră respectul pentru ceilalți 10 proști, ăăă mă scuzați, clienți de la coadă...așteptăm să mai cumpere un bax de suc”...
În sfârșit îmi vine rândul...:) bucurie...mă luminez la față...dau legitimația și voucherul...și...mă lovește împingeți dumneavoastră produsele pe bandă că nu funcționează...le împing...deja strâng din dinți...plătesc...trebuie să duc factura la Informații clienți ...o duc...o primesc înapoi...și ies din infern...dar...o bătaie în geam...”Domnu'..domnu'...mai trebuie buletinul...la intrare clienți”...mama voastră cu voucherul vostru cu tot...am răbufnit..cred că n-am ratat vreun post al ”super, mega, hyper” market -ului din urările mele...
Plec!!! am scăpat...în sfârșit...
dar...NU...când ajung acasă...din 4 becuri cumpărate...unul...lipsă (cutia goală).
Vă urez să vă duceți cu toții la... Voi mai cumpăra din ”super, mega, hyper” market-ul vostru...când viața întregii planete stă în cumpăraturile mele din”super, mega, hyper” market-ul ăsta...
Să fiți iubiți! 

4 comentarii: