joi, 23 iunie 2011

Bun simt...


Eu sunt de parere ca, gradul de educatie poate fi masurat in respectul aratat fata de ceilalti.
De cateva zile, un "domn plin de bun simt", angajat al unei firmei, ce are sediul in aceeasi cladire ca si firma la care lucrez, face tot posibilul pentru a se remarca. Din pacate, nu se remarca prin ceva pozitiv - dimpotriva, parca ar cauta samanta de scandal.
Ce face mai exact: parcheaza, intentionat, aiurea. Daca urmariti poza, veti observa spatii lasate pentru manevre. Vi se pare normal?  mie unul nu. In momentul in care numarul masinilor creste, iar locurile de parcare sunt limitate...o persoana care a trecut prin viata, ar trebui sa aiba destula experienta incat sa-si dea seama, ca daca nu lasi loc altuia, s-ar putea sa ai de suferit, indirect in alt mod.
Ieri, intamplare: ieri a facut o greseala. A lasat spatiu mai mare in fata (masinile fiind parcate, exact la fel) si astfel am reusit sa fac o parcare laterala cu spatele :) (de care sunt foarte mandru). "Prietenul" cand a vrut sa plece, a trebuit sa faca mai multe manevre (pedeapsa capitala pentru "un cercopitec" - expresie folosita de un bun prieten). Drept urmare, m-am ales cu stergatoarele ridicate (Eu cred ca n-a fost el =)) ).
Din pacate, azi nu am avut cum sa parchez...daca as fi avut spatiul, tot acolo as fi parcat...
Va urez: "Cat mai multe locuri libere..."

7 comentarii:

  1. Domne noi in birou am gasit explicatia: a crescut DAE...

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru cine nu intelege..."DAE" face parte din numarul de inmatriculare al "prietenului"

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce peisaj "industrial"! Nenea din poza e "profesionist" de aia parcheaza asa; zii merci ca ai gasit doar stergatoarele ridicate si nu si usa infundata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar cu cei doi "profesionisti" care au parcat la bariera nu ai nimic? Sau cu cei de peste strada care sunt cam in aceeasi situatie? Doar asta e "urat si prost"? Oricum la VW-uri si eu le ridic stergatoarele pentru ca sunt urate :D.

    Ca sfat: exista vehicule pe 2 roti care ocupa cam un sfert din spatiul unei masini. Te incurajez sa le folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  5. De acord cu toti :D.
    Respect pentru OPEL :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Radu E - Merci :P
    @Hiligan debil si maniac - problema cu persoana respectiva este ca nu s-a intamplat 1 data sa parcheze prost. O face intentionat ca as vrea el...Cu siguranta sunt si altii care parcheaza aiurea...Ceea ce am prezentat a fost un caz...cine are urechi sa auda...cine are creier sa filtreze informatia...

    RăspundețiȘtergere