marți, 21 iunie 2011

Cum sa NU te lasi de fumat...

Acum cateva zile, am atins pragul de 5 luni de cand nu am mai atins tigarile - pentru mine este un motiv de mandrie.
Peste tot pe internet, biblioteci si sfaturi ale medicilor, veti gasi metode de cum sa renuntati la acest viciu. Eu, voi incerca sa enunt 10 pasi simpli, prin care sa nu renunti la fumat:
1. Sa NU vrei;
2. Sa NU-ti gasesti motivatia;
3. Sa NU-ti gasesti altceva (sanatos) de facut;
4. Sa NU crezi ca poti;
5. Sa ai un "prieten idiot" care sa-ti ofere tigari tot timpul; Mai ales cand ai decis sa renunti. - "Thanks, Virgil!!! for not being an idiot."
6. Sa NU te lauzi cu realizarea ta - in cazul in care ai inceput "curatenia" organismului;
7. Sa NU realizezi ca daca mai "tragi" cate un fum NU inseamna ca ai renuntat;
8. Sa NU crezi ca poti gesticula si fara tigara intre degete - mai ales in baruri;
9. Sa NU crezi ca poti gandi si fara nicotina;
10. Sa NU-ti pese de miros.

Sursa imagine: irbisiceboutique.blogspot.com

3 comentarii:

  1. Felicitari. Sa NU te mai apuci niciodata. Poate Nu o sa mai fumez nici eu candva.... sper.... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @underl1ne - multumesc si te indemn pe tine si pe ceilalti...sa "lase" "iarba asta a dracului" care ne mananca sanatatea si, de ce nu?!, banii... Eu dupa 15 ani de fumat...ma apropii de 1 an de nefumat :P si ma simt bine, chiar foarte bine :)...

    RăspundețiȘtergere