vineri, 17 iunie 2011

Daca e week-end... ploua....


De ceva timp, am inceput sa ma intreb daca nu cumva exista o conspiratie a naturii asupra noastra, un fel de pedeapsa la tot ceea ce (ii) facem.
Am observat ca atunci cand suntem in timpul programului de lucru, la scoala sau suntem obligati sa stam inchisi intre patru pereti, cu ochii in monitoare afara este o vreme superba - soare, cald...ce mai incolo, mai mare placerea de a te plimba in parc.
In momentul in care ne apropiem de week-end (mult asteptat) vremea incepe sa ne joace feste...exact ca acum.

Spuneti si voi, este cum spun eu? sau sunt doar un paranoic, obsedat de "conspiratia naturii"?
Putem privi, insa, si partea plina a paharului: ploua, numaram banii si bem un pahar de vin rosu cu persoana iubita ;).
Toata lumea e fericita agricultori, materialisti si indragostiti...
Eu cu siguranta am sa-mi torn un pahar de vin rosu, ca sangele, cand ajung acasa...
Iubiti-va mult...

Sursa imaginii: http://www.hdlost.com

4 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Persoana iubita este cea din poza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca prima zi de weekend a fost cam calduroasa de data asta. S-o vedem si pe a doua :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @phoenix - si a doua a fost foarte calduroasa...dar se anunta o furtuna....mama-mama >:)

    RăspundețiȘtergere