miercuri, 29 iunie 2011

Grupul ametitilor...

M-am hotarat sa imi planific si eu concediul de odihna. Pentru asta, trebuie sa platesc in avans 2 nopti de cazare. Ce fac? ma duc la banca...la cea cu care fac "banking" - adica platesc rate lunar, pentru mult timp de acum incolo. Ma scarpin in cap si imi spun ca daca tot ajung acolo, sa intreb si cat va fi noua rata atunci cand se actualizeaza EURIBOR.
1. Intreb de noua rata. Incepe, "o domnita", sa tasteze de mama focului intr-o aplicatie, si primesc raspunsul dupa vreo 5 minute: "Inca nu s-a modificat...ati avut o modificare in Decembrie". Imi venea sa tip "Sa mori tu! eu iti platesc rata lunar si imi spui ca s-a schimbat in Decembrie? Stiu asta...". Ma calmez repede, si intreb - "Ok, cat va fi?" raspunsul vine repede si sec "Nu stiu". O intreb: "Voi fi notificat, in vreun fel?" raspunsul vine si mai repede "Scrie in contract. Veniti dumneavoastra si intrebati... ".
Runda 1: 1- 0 pentru ei.

2. Intreb de transferul pentru care m-am dus in primul rand. Primesc raspunsul imediat: "Prin Serviciul X e instant...aveti comision atat". Eu zic.. "ar fi bine" si vine intrebarea inteligenta din partea altui angajat al bancii "Exista Serviciul X acolo?"..."Ahh...eu de unde sa stiu? e serviciul lu' tata?"... Le spun ca mi s-a dat un cont bancar...primesc un raspuns, la fel de prompt, "Atunci nu folosim Serviciul X...facem transfer bancar"...zic "Slava Tie...e transfer bancar...Cum fac?". Sunt redirectat: "Mergeti la colegul...". Ma duc la colegul..."Vreau sa transfer si eu suma X in contul asta" ...vine intrebarea : "Contul il aveti?"...ma uit la el lung..."Ahhh...Da...". Imi zambeste: "Completati formularul...Stiti cum?"...raspund ca nu prea...se uita la mine si imi pune o intrebare de ma blocheaza "Cum?!?! nu stiti sa completati formularul asta?"...spun "Nu, dar ma ajutati dumneavoastra"
Runda 2: 1 - 1 egalez situatia.

3. Dupa ce am completat pasul 2...Am facut o "Dispozitie de plata" ca nu ne jucam asa...Primesc telefon de la banca: "Va rugam sa solicitati, din nou, IBAN, ca  nu e bun asta...asa mi s-a transmis de la colegul..."...in fundal se aude o strigatura "Lasa ca e bun....merge..."
Runda 3: 1 -2 preiau conducerea...

Concluzia:
Acum, ca am o banca ce vegheaza asupra veniturilor mele, cu niste angajati "saritori" ma simt mai in siguranta, sau NU...

0 comments:

Trimiteți un comentariu