luni, 27 iunie 2011

Consumati...dar cu masura :)

In acest week-end, un bun prieten s-a casatorit - "Casa de piatra!!!". Am "participat" (adica am stat in picioarele celor care chiar aveau treaba pe acolo) la toata nunta (cununie civila, barbierit, luat mireasa de acasa, cununie religioasa si restaurant :P).
Asa ca cineva trebuia sa faca si "atmosfera" - am decis sa fiu eu acela. Se uita lumea la mine..."saracul, asa devreme...si deja ametit", parca asta spunea privirea lor.
Seara, la restaurant, joc si voie buna...ne-am simtit bine, am dansat, am mancat si am baut. Astfel, cheful de dinainte plus cativa "stropi" de alcool in plus...m-au transformat intr-un simpatic ;), autentic...
Cineva spunea "Probabilitatea ca cineva sa te priveasca...este direct proportionala cu stupiditatea actiunilor tale"- si e tare adevarata...la fiecare "tampenie" pe care am facut-o...hop si cameramanul... (cred ca a stat cu ochii pe mine, mai ceva decat sotia :P).

Asadar, consumati, simtiti-va bine, dar aveti grija cam cat :).
Una peste alta, inca o data, Casa de piatra!!! lor si celor ce vor urma - cu siguranta vor urma ;).

0 comments:

Trimiteți un comentariu