luni, 20 iunie 2011

Am merite...

Sursa imaginii: shopmania.ro
Mai ieri citeam un articol ,pe site-ul Realitatii TV, in care fostul selectioner al echipei nationale de fotbal, Razvan Lucescu, spunea, ca daca Romania se va califica la EURO 2012 un mare merit l-ar avea el. Am putea considera ca singurul lui merit a fost acela de a renunta la timp (oare?).
Voi ce credeti? traim noi in tara celor care distrug, dar considera ca ei ar fi fost "salvatorii", dar n-au fost bine intelesi sau mai grav n-au fost lasati sa faca treaba.
Astept parerile voastre si exemple in care cei pe din-afara "fenomenului" (in orice domeniu) tipa si se bat cu pumnii in piept ca nu sunt lasati sa-si faca datoria asa cum trebuie.

2 comentarii:

  1. Eu cred ca weekendul asta nu ai numarat destui bani...din cauza asta ai avut timp sa citetsi toate cacaturile....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lesbians - tocmai ca n-am numarat destui bani ;) n-am avut timp...dar am 1 singura rugaminte la tine...foloseste un limbaj mai ok...sa nu fiu nevoit sa sterg de fiecare data comentariile tale...

    RăspundețiȘtergere