joi, 14 iulie 2011

A inceput meciul...

El servește, 
Și dă prost
Și-am trecut 
În avanpost


Eu dau primul 
Lovesc bine
Se făcu 2-0 
Pentru mine

El servește
Mult mai bine
Curge apa 
De pe mine

Se făcu și 6-2 (din păcate nu-i pentru noi)
Ne pregătim de setul doi

El dă lungă
Eu dau scurtă...
Mult prea scurtă
Și fileul mă salută

El dă scurtă
Eu dau lungă...
Mingea tușa n-o apucă
Se făcu și 0-3

Eu mă zbat mai tare acum
Mingea sare ca din tun
Mă apropii mult mai mult
Dar nu știu ce-am făcut 
Setul doi e ca la început

"Un joc bun", aud acuma
Îmi dau seama că se-ngroașă gluma
6-2 și 6-2 
Și mai sper la Locul DOI

LE: Acesta este un pamflet și trebuie tratat ca atare...

6 comentarii:

  1. Bere rece si-o palinca
    Hai s-o dam pe caterinca
    Hai ba vere, nu mai stati
    Veniti si voi s-aberati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foaie verde maracine
    Sa nu te superi Dane pe mine
    Pentru tine numa' bine
    Aberezi si o faci bine!!!
    Acum insa iti zic asa
    (Si apoi om mai vedea):
    NU cu rime, NU la tenis,
    NU cu blog, NU in p****

    RăspundețiȘtergere
  3. =D7 nu ma pot abtine hahahha:

    moshule te doare capul
    ...sau doar ai lovit copacul ?
    de te dai asa de mare
    si scoti rime d'alea rare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ultima....

    E usor a scrie versuri
    Când nimic nu ai a spune,
    Insirând cuvinte goale
    Ce din coada au sa sune.
    Sa nu crezi ca 6-2 reprezinta vreo minune...
    Sa fii calm, sa nu faci spume
    Cand vom juca noi doi pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lesbians - mulți au mai lătrat dar puțini au și mușcat ...;)

    RăspundețiȘtergere