marți, 26 iulie 2011

29 Iulie 1839...ziua în care tricolorul a fluturat prima dată

 29 Iulie...este ”Ziua Tricolorului”, nu știu câți dintre noi, da am zis bine noi și nu voi, că mă includ și pe mine în grupul celor care nu mai dau 2 bani pe cuvinte mari cum ar fi patriotism...
Sunt unii care spun că dragostea de țară naște proști...și totuși...așa să fie?
Mulți spun că ”țara nu face nimic pentru noi...” dar noi? noi ce am făcut pentru ea? în afară de a ne fura singuri căciula...ne irosim energia total aiurea...gândindu-ne cum putem da următorul tun...și pierdem esențialul...s-ar putea să-ți fie bine acum...dar copilului tău? cum îi va fi?... puneți-vă întrebarea asta înainte de a alerga după câștiguri materiale, imediate, fără muncă...
Suntem luați de proști de toate popoarele lumii...mă uit că Argentina nu dă doi lei pe contractul semnat cu o federație (a noastră)...acum un an sau doi, nu mai știu ce mare echipă de fotbal dintr-o țară Africană, a venit cu 8 jucători să joace un amical oficial...
Ne batem joc singuri de noi...pentru că nu știm să ne cerem drepturile, nu știm să privim viața așa cum e ea...încercăm să ocolim drumul drept...
Pentru toți cei care vor considera că am vorbit prostii...citiți aici, iar dacă nu pricepeți mesajul...îmi pare rău pentru voi...
Nu poți construi o ”casă” începând cu acoperișul...

7 comentarii:

  1. S-a intors....am crezut ca in urma rezultatelor din campionatul de tenis ai cedat nervos:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu poți construi o ”casă” începând cu acoperișul...inteleg ca te muti la incepatori?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lesbians- daca nu ai de scris (comentat) ceva la subiect...te rog abtine-te...

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  5. E normal sa fi nationalist/patriot. E starea naturala a fiecarui individ.

    Dar cantecul ala nu e unu' nationalist, ci comunist, facut in cenaclul porcului de la Birca.

    Putin mai atent la detalii...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mihai - faptul ca un cantec/o poezie este scris(a) in perioada unui regim politic...asta nu inseamna ca asta se si vrea...Poate te referi la cele 2 versuri care sunt suprimate in varianta de fata? erau obligati sa mai faca si din astea...altfel...cenzura ii manca...Consider ca fiecare are "bune si rele" si nu sunt eu in masura sa judec pe nimeni...prefer sa vad partea buna pe care a lasat-o "porcul de la Birca"...

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dan nu ma refer doar la cele doua versuri, la un moment dat chiar si in varianta asta se aude cuvantul "partidul". Nu zic ca nu are si cateva versuri frumoase dar se vede amprenta comunista din acea vreme.

    Nu ii obliga nimeni sa aduca ode Elenei sau lui Nicu. Au fost unii care nu au facut-o si au stat drepti in lagare si inchisori. Aia sunt eroi martiri, in timp ce astia alde Paunescovici decat gunoaie care merita azvarlite la tomberonul istoriei. El nu a lasat in urma decat vreo 200 de kg de poezie slaba spre f slaba, iar nevasta-sa o fetita orfana.

    Da, recunosc, n-am nimic cu cantecul, dar imi aduce aminte de Porc si de cat i-a pupat in cur pe Ceasca si pe Ilici; si chiar nu ma pot abtine.

    RăspundețiȘtergere