duminică, 10 iulie 2011

Somnul de dimineața...

Toată lumea știe că somnul de dimineața este ”cel mai bun”. De când au venit căldurile...se doarme foarte bine cu geamul deschis, sau cel puțin așa credeam...
Aceeași vecină, cea cu udatul pe ploaie, are și câteva păsări....care țin din tot sufletul lor să mă anunțe că la ora 6-7 răsare soarele...
Și așa...când somnul este mai dulce...hop un ”cucurigu” de te face să-și fie poftă, pe loc, de un cocoș la rotisor...
După ce am sorbit cafeaua, am început să arunc un ochi în curtea vecinei...poate, poate văd ”orătania”. Cred că este destul de dibace în a se face pierdut în peisaj. Dar și când o să-l văd...o să-i propun vecinei să-l cumpăr...cred că i-ar sta foarte bine într-o ciorbă, sau o friptură sau cu un băț înfipt deasupra focului...
Doar de l-aș prinde...

6 comentarii:

  1. Eu cred ca de fapt o pandesti pe vecina sa o prinzi cand iese de la dush...

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate poate vezi ”orătania”...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Lesbians - știi bine că nu mă interesează...decât familia mea ;)... Iar data viitoare... mai bine abține-te decât să faci comentarii aiurea...ok?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Daniel Rosca ".. Iar data viitoare... mai bine abține-te decât să faci comentarii aiurea...ok?"

    Se vede că nu ai dormit bine :)).

    P.S. Vezi să nu afle vecina de blogul tău, că poate de banii de i-i dai își ia doi cocoși și un curcan.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Alex Țîrcovnicu - auzi? dar tu ții cu ursul? =))

    RăspundețiȘtergere
  6. Domne de ce nu mai pot pune comentarii cretine la posturile noi? Ma simt marginalizat...rusine Dinu Patriciu!

    RăspundețiȘtergere