luni, 11 iulie 2011

Viniete...avem viniete...

Sursă
Se pare că în cele din urmă, autoritățile locale au reușit să producă celebrele viniete pentru parcare. O idee bună, zic eu, pentru că nu mi se pare normal ca unii să plătească impozit+taxă parcare pentru autovehicul, iar când doresc să parcheze într-o zonă mai aglomerată să nu aibă nici un loc de parcare...din cauza celor care nu plătesc pentru că au găsit ei o chichiță în sistem - înmatriculări prin alte țări. Ce nu pot eu să înțeleg, încă, este nesimțirea ”autorităților noastre locale”, prin care mi se dă un răgaz - de 1 lună - să pot să-mi ridic vinieta. Eu care am plătit taxa de parcare la timp, de ce trebuie să stau iar la cozi? pentru că au fost/sunt incompetenți si au reușit să cadă de comun acord cum ”să arate” vinieta la cateva luni bune de la data limită de plată a taxei de parcare...Normal, mi s-ar părea să imi trimită, frumos, prin Poșta Română sau ce curier or vrea ei...acasă...
Voi ce credeți?
Sursa articol: www.gds.ro

Un comentariu:

  1. Fiecare cu ce-l doare. Da, mă deranjează că trebuie să stau la coadă să o iau, dar și mai mult mă deranjează că trebuie să o lipesc în parbriz.

    Să-i piș în freză. La câți bani dau pe rahaturile alea de plastic mai bine implementau un sistem după numărul de înmatriculare ca la roviniete.

    RăspundețiȘtergere