marți, 4 octombrie 2011

Be a sport...

Vouă ce vă spune această sintagmă? ”Be a sport”...
Foarte mulți ar fi tentați, cum am fost și eu, să zică...fii sportiv. Atât? ce înseamnă să fii sportiv? să ai o constituție atletică? să nu ratezi nici o competiție sportivă?
Eu cred că nu... din punctul meu de vedere ”To be a sport” înseamnă a știi să te bucuri de momentul competiției, să te simți bine pe tot timpul ”jocului” -  să știi să pierzi dar să știi și să câștigi.
Să știi să pierzi - aici mă includ și pe mine :D, să fii în stare să te bucuri pentru cel care te-a învins, corect, și să nu cauți scuze pentru ”eșec” - să înveți să fii mai bun data viitoare.
Și cel mai important, să știi să câștigi - să nu ai o ținută arogantă și să realizezi că pe perioada concursului te-ai/ te confrunți cu un adversar care încearcă să-ți facă față. Dar...să nu dai nici în extrema cealaltă, să îl ”plângi” pe cel învins...
Puneți regulile jocului și respectul față de adversar înaintea dorinței de a învinge cu orice preț, și veți fi mai câștigați...
Așa că....Be a sport

3 comentarii:

  1. Ca sa vezi ca te citesc si noaptea....cel mai bun post de pana acum!!!!
    P.S.: ia si tu o poza cu PSI de pe site hahaha

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant.
    Din pacate sportul de performanta nu mai e ce-a fost, mai ales fotbalul... Ma gandesc aici la manelisto-pseudo-fotbalistii de la noi. Aia habar n-au de sintagma ”Be a sport”...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mihai - tu ai dreptate...dar eu vorbeam despre sport in general (nu neaparat de performanta)...parerea mea este ca...asa cum te comporti pe un teren de joc sportiv asa esti si in viata de zi cu zi. Nu poti fi mai bun...in afara sportului.

    RăspundețiȘtergere