marți, 25 octombrie 2011

Grăbiți-vă pe munte...

Acum câteva post-uri, vă spuneam că am parcurs Transalpina și Transfăgărășan. La momentul acela nu am realizat...am observat pe marginea drumului și în albia râului Capra tuburi mari, negre și utilaje de excavație...m-am întrebat la momentul respectiv ce or face cu ele...dar nu am găsit nici un răspuns.
Aseară, la PRO TV, în reluare am primit răspunsul: priviți aici ce se întamplă Pro Tv - Romania, Te Iubesc! (aveți un pic de răbdare, vedeți și poate vom găsi o soluție în rezolvarea acestor probleme)

Sfatul meu, mergeți, dacă nu ați fost sau mai vreți să vedeți o dată înainte de a se distruge totul.
Eu, unul, vreau să ajung să ating Vf.-urile Negoiu și Moldoveanu  urcând și nu așteptând alunecarea de la ora 16:30.

4 comentarii:

  1. Raul asta...Capra...nu te duce cu gandul la altceva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca atat ai inteles tu...poti sa stai acasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta cu raurile captate din Fagaras e demult timp. Se face acolo nustiu ce mizerie de hidrocentrala ecologica. Asta e, am vrut .UE, avem .UE. La fel si la Rosia Montana, o zona nemaipomenita. Va fi jale.

    Daca noi gandim "mergeti acolo pana nu se distruge totul" e nasol; suntem pierduti; ar trebui sa mergem acolo si sa le distrugem alora tuburile, sa-i luam la fuga ca pe sobolani, sa ne dam cu capu de pereti, dar sa facem ceva.

    Daca vom continua sa stam "Capra" ne vor vinde si pe noi. Vai de copiii nostri, si de copiii copiilor nostri.

    Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihai, poate rezolvarea data de tine...este eficienta pe termen scurt...dar intotdeauna interesul de a "construi" acolo micro-hidrocentrale va fi mai mare si vor "reinvesti" in tuburi. Solutia pe care o vad eu e ca noi sa "strunim" ONG-urile sa puna presiune pe cei de la "Garda de Mediu" si sa aiba atitudinea pe care a avut-o comisarul?!?!(nu mai stiu) la vederea filmului...si sa o pastreze pana cand se va interzice orice "construire" de micro/macro hidrocentrale in halul acela. Faptul ca alteram un micro-ecosistem, ce face parte dintr-un alt ecosistem, cu siguranta afectam si pe ultimul mentionat.

    RăspundețiȘtergere