duminică, 9 octombrie 2011

Un drum cât un week-end...

Împreună cu câțiva prieteni am hotărât ca în week-end-ul acesta să ”vedem” Transalpina și Transfăgărășanul, cu oprire de o noapte la Sâmbăta de Sus...
Planul a fost bine pus la punct:
1. Plecare la oră fixă - stabilit la 9 am reușit să plecăm pe la 10 :);
2. Am văzut Transalpina cu toate ale ei - o ceață de o tăiai cu cuțitul... o primă ninsoare pe anul acesta și...




...o gâscă.

3. Am revăzut Lacul și Barajul Vidra...

4. Am mâncat o ciorbă de burtă...foarte, foarte gustoasă la Fântânița Haiducului
5. Am ajuns la Sâmbăta de Sus, la cabana unde ar fi trebuit să ne cazăm - Cabana Nicodor, unde ni ”s-au pus coarne” :) și...

am dormit la cabana Belmonte - nu o recomand...dar împrejurările ne-au forțat să rămânem peste noapte.
6. Dimineața am luat un ”mic dejun” combinat cu prânzul la Complexul Albota Sibiului...un loc unde m-aș caza fără ezitare...
7. Transfăgărășanul...dacă cu o zi înainte am văzut prima ninsoare...acum am văzut prima zăpadă așezată - cam 15 cm și un frig năprasnic...

8. Barajul Vidraru - un pic de frig...și teamă de înălțime :P

Un week-end reușit

2 comentarii:

  1. La Fantanita Haiducului trebuia sa testezi si ciroba de fasole cu ciolan in paine. Este bestiala!
    Iar de Albota Sibiu.. ce sa zic, parca nu e chiar asa cum pare cand vezi in trecere. Daca te cazezi acolo, incepi sa vezi si neajunsurile.

    RăspundețiȘtergere
  2. @pheonix - ciorba de fasole in paine...au incercat de data asta altii...dar nu as fi incercat...data trecuta am mancat "farfuria" intai =)) si...nu a fost prea inspirata miscarea :P

    RăspundețiȘtergere