luni, 24 octombrie 2011

Pe unde am mai ”alergat”...

În week-end-ul ăsta am fost, împreună cu prieteni din copilărie, la Baia de Fier - să nu confundați cu Baia de Aramă - că prima dată când am fost...plecasem spre Herculane :). Pe unii dintre acești prieteni îi văd o dată pe an - din păcate, pe alții la câteva săptamâni, iar pe unul din ei îl văd săptămânal atunci când mă bate la tenis :P.
Pe lângă, ”petrecerea” de Vineri seara, unde ne-am ”afumat” bine - la grătar :D, am mers și la pas pe creasta din apropierea vilei unde am fost cazați...o creastă destul de abruptă ce se sprijină pe bolta interioară a Peșterii Muierii, ce poate fi vizitată - noi am observat foarte multe grupuri de elevi care ieșeau din peșteră. Când am vizitat-o noi...acum 2 ani, cred...eram decât noi și un ghid, cel puțin, ciudat - nu ai fi vrut să rămâi singur cu el în peștera aia >:).
Sub noi - Pestera Muierii
Pe scurt...o zonă ce poate fi exploatată ”la maxim” atât de către cei ce ”fac turism” cât și de către turiști - o zonă încă sălbatică, unde sporturile de off-road ar putea fi la ”ele” acasă.

0 comments:

Trimiteți un comentariu